PufSI Kommentarer

Søens egen beskrivelse
Ingen beskrivelse tilgængelig

Adresse
Sandbækvej 9
7570 Vemb

Kontakt oplysninger
Telefon : 20 44 17 30
Ejer :       Tonny Christensen
Ingen email adresse kendt.

Søens hjemmeside
http://www.neesputandtake.dk/

Landsdel
Vestjylland

Søens faciliteter

• Toilet
  • Handicap venligt
  • Renseplads
  • Grill
  • Borde og bænke ved sø
  • NYT 2012 grill-tipi med plads til ca. 20 personer

Information om Sø(er)
Sø 1 Størrelse : 9000 M2. Dybde : 3,5 M
NYT 2012 Søen er nu udgravet til 9000 M2 og velegnet til fluefiskeri.
Sø 2 Størrelse :   500 M2. Dybde : 2 M. - Børnesø

Vejret i området, (Lemvig brugt)

FogFog 10 oC
Humidity: 100%
Wind: E at 4 mph
Sun 11 ⇒ 20 oC » Fog «
Mon 16 ⇒ 22 oC » Mostly Sunny «
Tue 13 ⇒ 24 oC » Cloudy «

Her kan du på Google map se hvor søen ligger, dog tages der forbehold for Googles præcision

Ejeren af søen er i kontakt med PutFisker.dk om oplysninger på denne side.

Kommentarer 

#3 Modifix 14.-05.-2012 23:56
Vi var forbi denne herlige sø igen mandag den 14 maj 2012 og jeg skal love for at alle positive rygter taler sandt, dette sted må være det vestjydske modstykke til Simon's på Sjælland! jeg fik på 3 timer, 5.fisk fra 2,05 til 4,9 kg. og selv min chauffør fik en pæn stribe fisk omkring de 2 kilo! Igen havde vi valgt en dag med decideret lörtevejr bestående af regn i tove og kraftig vind fra flere vestlige retninger, men vi kommer igen en anden gang, kan jeg godt love!

#2 Bald 10.-03.-2012 16:24
Sidste år i maj fangede jeg en stor flot regnbue ørred på 4,6 kg, desværre ikke dagens største :-)
Glæder mig til at komme på besøg igen i år, ved søen er udvidet til 9000kvm og den har dejligt klart vand, og vi kunne se de store ørreder svømme langs bredden ofte, så man var ikke i tvivl om at de var der!

#1 Modifix 01.-10.-2011 17:54
I de par år Loch Nees snart har eksisteret har det været svært at slippe for at få et par fisk med hjem. Vi var forbi i et utrolig blæsevejr midt i september, for at se om dette skulle blive dagen hvor vi kørte tomhændet hjem. men det var det heldigvis ikke. Fiske stod nærmest i kø for at spise mine nyligt importerede Powergrub's. Først efter den femte fisk gik det langsommere og jeg smed en enkelt ca. 2-kilos regnbue der var kroget yderligt.
Søen virker stadig meget nygravet med sparsom bredvegetation og måske ikke som det mest fantastiske i natursceneri, men det meget flinke ejerpar sørger for at der altid er flot vedligeholdte faciliteter og mange fine fisk i den klarvandede sø. Vi kommer helt sikkert tilbage i foråret!

Du kan ikke tilføje kommentarer, dette er forbeholdt personer der har registreret sig på siden.