PufSI Kommentarer

Søens egen beskrivelse

Mit idé grundlag hviler på at finde tilbage til det der i sin tid gjorte put and take fiskeri, og i særdeleshed det daværende Gundsø Put and take så populært - og så tilsætte den viden og passion jeg selv har opbygget via 30 år som lystfisker med ørred og laksefisk som hovedområde.

Desuden støtter jeg mig til en uddannet biolog på områder der vedrører søens fauna og udviklingen i søens tilstand hen over året.

Der vil derfor være perioder hvor der udsættes rigtig mange fisk på 1-4 kg, og andre perioder hvor vandtemperatur og iltforhold tillader udsætning af nogle af de største fisk der er set på Sjælland i de sidste 10 år!

Adresse
Holmevej 41
3670 Veksø

Kontakt oplysninger
Telefon : 22 45 75 78
Email : Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Søens hjemmeside
http://www.simonsputandtake.dk/

Landsdel
Sjælland

Søens faciliteter
Butik med begrænset åbningstid (Dankort modtages ikke)
Mobilt Toilet (fra 15/4 2011)

Information om Sø(er)
Sø Ingen information oplyst

Vejret i området, (Veksø brugt)

ClearClearoC
Humidity: 93%
Wind: NE at 4 mph
Sun 12 ⇒ 20 oC » Cloudy «
Mon 14 ⇒ 21 oC » Partly Sunny «
Tue 13 ⇒ 24 oC » Chance of Storm «

Her kan du på Google map se hvor søen ligger, dog tages der forbehold for Googles præcision

Ejeren af søen er i kontakt med PutFisker.dk om oplysninger på denne side.

Kommentarer 

#1 GilDon 17.-04.-2011 19:24
Indtryk efter første besøg, 1 gammel grusgrav, nu en sø, klart vand, fisk, 1 toilet, en campingvogn som salgsvogn. Måske en lidt kort kommentar, men søen satser på fisk, og ikke alt det andet, og fisk det er der, pæne fisk med hele finner, og kæmper godt. God plads til fluekæppen. Ligger måske i den dyre ende, men sålænge følelsen af at der er fisk for betalingen i søen, er det vel blot et spørgsmål, om man vil betale for flere fisk, eller sparre på penge og fangster. Positivt indtryk herfra.

Du kan ikke tilføje kommentarer, dette er forbeholdt personer der har registreret sig på siden.